mavikalpvemavikalp duygu_61 orda doğum yaptım sezeryan temiz güzel hastane Merve ve ayça hanım hariç diğer kadın doktorlar çok iyi özellikle deniz hanım çok kibar Ama ben acilden giriş yapıp doğum yaptığım için ayça hanım girdi işini güzel yapıyor sadece biraz sertler
selos1 Detaylı ultrason için gelmiştim çevre ilden. Çok güzel bir hastane hatta hayatımda gördüğüm en güzel ve temiz hastane 😁 Doğum yapanlar memnun mu doktorlardan ebelerden bende merak ediyorum burda bekleyeyim ☺️
mavikalpvemavikalp duygu_61 normalde yasak ama benim eşim 1 gün kaldı yanımda sonraki gün annem geldi Yandaki kadın çingendi sorun etmiyordu