sumeyra13 Kızlar, doktorum 2,hafta sonra tekrar gel, dedi ama, randevu bulamıyorum 2 hafta sonrası için randevusu gitsem bakar mı sizce?
Asi_07 sumeyra13 randevu olmadan bakmıyorlar bulamazsanız o gün için erken gidip kontrol için barkod alabilirsiniz
dgngr sumeyra13 aciliyetin varsa hastaneyi arayıp doktorun asistanına bağlattırabilirsin. Devlette de bağlanıyor. O mühürlü kağıt hazırlar aciliyeti varsa. Bundan sonra her çıkışta mühürlü kağıt alırsın çağırdığı gün için.
eylulahsenn sumeyra13 hastanelerin gebe polikliniği oluyor onlar 32 hafta sonrası madur olmasınlar diye randevusuz bakıyorlar. Şehir hastanesi demişsiniz mutlaka vardır. Ben araştırma hastenesine gidiyorum gebe polikliniği var. Bakarlar bence