elif2346 Kızlar büyüyk ihtimal ilk aşılamam tutmadı doktorun verdiği doz gonal f 900 lük şuan içindeki sıvı yarısında yani ikinci aşılamaya baslamak istesem bu ilactam devam ettirir mi yoksa ilaç çöp mü oluyor bilen birisi beni aydınlatabilirmi
anonim211 elif2346 ilacın son kullanmasını kontrol et açıldıktan sonra 28 gün kullanım süresi 1 ay ara verirsen çöp olabilir doktorunla görüş eğer bu reglinle birlikte devam etseydin kullanırdın
elif2346 BKZ memleketime gideceğim bir ay ara vermek istiyorum bişey olmaz demi 🙄 dolapta kaldıgı sürece yani