Arkadaşlar daha öncede yazmıştım kese gözüktü içinde bebek var dedi ama nokta şeklinde idi iki hafta sonra gel dedi başka doktora da gitme bekle dedi ilk gebeliğimde 6+3 de kalp atışı duymuştum bu biraz beni endişelendirdi başka doktor da geçen hafta boş gebelik olabilir demişti bu gün ki doktor her şey normal gözüküyor iki hafta daha bekle dedi benim gibi olan var mı?