Merhaba,
Medipol Grubu Hastanelerinin kadın doğum bölümlerinde muayene olan arkadaşlara bir sorum olacak.
Hastanın hazırlanması içini bırakın bir kabini, kıyafetleri asmak için askı bile yok diye şikayette bulunan kişiler var.
Sizin de tecrübeleriniz bu yönde mi, bir de her hasta için tek kullanımlık örtü ve terlik veriliyor mu?
Teşekkür ederim.