zelih8a8wa arilanki_ abonelik üstüme aldırmam şart mı kartlı suda? Aldırıyorsam e devletten oluyor mu
arilanki_ zelih8a8wa hangi şehirdesiniz ? Ben ankaradayım ev kendimin. Tapuyla gidip faturalıya geçmek istiyorum dedim ücretini ödedim geçtim. Kiracılarda da sanırım kira sözleşmesiyle gidip başvuru yapabiliyorsunuz
dgngr zelih8a8wa bulunduğun şehirdeki belediyeye faturayla ve evde kaldığına dair tapu veya sözleşmeyle gitmen lazım. E devlette olmuyo. İkametgah isteyebilirler belki.