Kubra001111 Haftaya Çarşamba kalp atışı için gideceğim kızlar var mı aynı haftalarda olan 2.bebisi olacak olanlar bende şu kaygı var sadece diğer kızım doğum yaptığımda 1.5 yaşında olacak yetebilecek miyim onu ihmal eder miyim kaygısı var şu an 8 ay 8 günlük bebegim
pinar_1506 Kubra001111 bende test yaptım pozitif çıktı yarın ilk muane olucam ikinci gebeliğim olcak ilk çocuğum doğduğun da 3.5 yaş olcak 🥰
mutl Kubra001111 benimde 2. Bebeğim şuan 4+5 im daha doktora gitmedim . Benim oğlum 2 yaş 3 aylık kardeşi doğunca tam 3 yaş olacak. Bende nasıl yaparım diye düşünüp duruyorum
sifadrmaz Kubra001111 bende bugün gittim 6 haftalık tam kalp atışını haftaya duyarız dedi. 6 yaşında bir kızım var bu ikinci hamileliğim olacak ☺️
krcbusraa Kubra001111 bende 3 martta kan verdim 351 cıktı 5 martta 709 Yarında kadın doğuma randevum var bakalım ne diyecek. Hayırlı olsun bu arada, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
Kubra001111 pinar_1506 beta baktırdınmi hadi bakalım haberdar et seninkinin yaş aralığı iyiymiş yine 😔🥹
pinar_1506 Kubra001111 yok daha ilk kez doktora gideceğim bakalım kan tahlili ister mi direkt bakar mı ultrasonda.Ve sende belirti varmi
Kubra001111 pinar_1506 sadece halsizlik ve sık acıkma var bebeğimi de emziriyorum ama daha bı acıkır oldum sende
ebruelif_00 Benimde bebeğim dogdugunda kızım 2 buçuk yaşında olacak inan uygulamada 6 haftalık görünüyor kzılar sizce görünür mü kalp atışı
ebruelif_00 pinar_1506 evet tam geçen pazartesi beta 5568 di sağlık ocağında minik keseyi gördü şuan acaba bebek görünür mü diye merak ediyorum. Biraz daha beklesem mi ki
pinar_1506 Kubra001111 bende hiç belirti yok ilk gebeliğim de aşırı belirtim vardı 5.haftada kusuyordum bunda şimdilik birşey yok olmazda inşallah ya
pinar_1506 ebruelif_00 haftaya git bence ben beta bile vermedim sadece test yaptım kendim bakalım yarın gideceğim kaç haftalık cikcak
mutl krcbusraa betalarimiz hemen hemen aynı zmaanda vermişiz bende 3 martta 161 5 Mart’ta 653 çıktı sizde kaç haftalık görünüyor. Doktora gittiğinizde bana da dermisiniz kese gordundu mu ne dedi
luviluvi Bende 4 haftalık bile değildi kese görünmüyordu, sonra tam 5 haftalık gittim keseyi gördüm çarş yine randevum var alttan ultrason ile inş kalp atışı duyarım
caca01 Kubra001111 ahh o kadar iyi anlıyorum ki seni. İkinci oğlum doğduğunda ilk oğlum daha 20 aylık olacak. Şu an 32.haftam bitmek üzere ve bu psikoloji brni o kadar çok zorluyor ki durup durup ağlıyorum ben ne yapacağım ilkine ya vakit ayıramazsam vs diye
Kubra001111 caca01 üzülme eminim doğum sonrası toparlanıp her ikisine de en iyi şekilde bakacaksın bakacağız Allah’ın izniyle yine elimizden geleni yapacağız bu süreçte de bebislerimiz küçük ve ilgiye sevgiye ihtiyaçları var