klncbebek herkeste olmuyor baş ağrısı, ameliyat sırasında kafayı hareket ettirmemeyi deniycem ben bunu diyenler oluyordu, bide ameliyat sonrası bol kahve. Çekiştirmelerden korkmayın, yani bende çok korkuyordum ama o an sancılardan gözüm kararmıştı artık. Biri karnını çekiştiriyor bastırıyor ama bu canını yakmıyor, zaten seninle iletişim halinde oldukları için çabuk bitiyor. Çok şükür ameliyathane ekibinden yana şanslıydım