[silindi] ben aradım aile sağlığını 170 i
Sordum fazla alındığını düşünüyorsanız detaylı fatura talebinde bulunup hastaneden SGK başvurmanı gerekir gereken sonucu onlar size iletecektir dedi. Bi limit tutar söylemedi böyle bi bilgi aktaramadığını belirtti . Galiba bi ücret iadesi sanırım söz konusu bu kada verildi bilgi haberin olsun canım