eylemlinaaa arabayapankader normal yaptım 4 yıl önce nasipse 2. Doğumuma 2 hafta kaldı yine oraya gideceğim
Havin49_ ozge9194 köpek gibi davranıyorlar insanlara hepsi stajyer benim POP’ma kadar diktiler işte ıkınırken niye bağırıyorsun diye bile azarladılar sen düşün
ozge9194 Havin49_ gerçekten mi ben orada doğum yapmayı düşünüyordum siz böyle deyince biraz endişelendim ya 🥹ne zaman doğum yaptınız acaba çok geçmiş olsun bu arada üzüldüm sizin adınıza 😔