12e 2 günlük Oğlum saatte bir kendiliğinde uyanıp emiyor ama emme süresi sadece 3 ya da 4 dakika bu sizce normal mi çişli bez sayısı çok çok az ama henüz 2 günlük ve acıktıkça uyanıyor gece gündüz , sarılık olmasından korkuyorum henüz çok küçük yoruluyor diye düşünüyorum lütfen bana yardımcı olun
ozturkkpnar 12e merhaba, Midesi suan cok kucuk o kadar sure verimli cekebiliyorsa yeterli geliyordur zamanla uzatacaktir sureyi, emerken uyuyakaliyorsa coraplarini cikartip uyarilar verin ona bazi bebisler memede uykuya cok meyilli oluyor. Saglikla buyusun 🙏
fgormez 12e çenesi yoruluyordur annesi çay kaşığı kadar midesi var doyuyordur fazla emerse bu sefer kusar zaten sık sık emzirmeye devam et
12e @Fizikcifizik emiyor ama çok az emiyor ve devamlı uyuya kalıyor sizce ne yapabilirim uyansa da biraz emip yatıyor
Fizikcifizik 12e benim kızımda cok uyurdu doktor uyandiracaksin dedi. Uyursa emmez dedi. Sonra zaten meme delisi oldu. Hep uyumak isterdi. Bir keresinde 4 saat uyudum dedim bana kızdı doktor ben nerden bileyim yani ilk annelik sukur ki kizim sarılık olmadi o oyle deyince ben başından ayrılmadım valla çoğu zaman oyle kucağımda kaldi hep emzirdim hep
Gokturkmom_ 12e Doktorum en az 15-20 şer dakika olacak şekilde emmesi gerektiğini söylemişti.Bez sayısı dolu dolu 5-6 olmalı yetersiz besleniyor olabilir.Sağım yapıp sütünüzü artırmaya bakın