Arkadaslar ben yedi haftalik hamileyim iki gun once doktora gittigimde kese buyumus bebekte buyume istedigimiz gibi degil dedi kalp atisinida duyamadik haftaya gelin dendi basina boyle bi durum geln var mi daha sonrasinda kalp atisini duyabilir miyiz acaba cok stresliyim duyamazsak kurtaj olucak falan dendi tedirginim bende nolucak bilmiyorum