dilara6141 Selam anneler. 9 haftalık hamileyim. İki haftadır akıntı şikayetiyle doktora gittim. Test sonuçlarıma göre iki farklı antibiyotik verdi. Biri aksef diğeri azitro.Bu kadar erken haftalarda antibiyotik kullanan var mı?
arzuyu Ben aksef kullandım ama 4. Ayda falan idrar yolu enfeksiyonu için geçer gibi oldu yine geçmedi ama bir zararı da olmadı hatta sonradan antibiyotik iğne bile oldum 5 buçuk aylıkken ona rağmen geçmedi ne yaparsam yapayım geçmiyor
dilara6141 arzuyu yani tam organ gelişim dönemi ilaç kullanımı riskli dedi doktor ama test sonuçlarıma göre de ilaç vermek zorunda kaldı. çok gerildim ve çok üzülüyorum. Size de çok geçmiş olsun umarım hemen geçer