ay0 amin teşekkür ederim. Benim hareketlerinde azalma vardı hatta çok az hissediyordum yeri daraldığı için normal dediler rutin kontrolde ultrason baktık iyiydi sonra 3 kere nstye bağlandım kalp atışları iyi değildi doktor da riske atmak istemedi aldı hemen doğduğunda solunum sıkıntısı vardı çok şükür kısa sürede atlattı geldi yanıma korkmayın ama takipte kalın sağlıcakla alın kucağınıza