Pelinn_6506 forumm canım kan daha net cevap verir sana bende bissürü test yaptım aynı çıktı bazen yalancı pozitif çıkıyor diyorlar
Sezei forumm benimde bu şekilde çıkmıştı 80 civarıydı beta sizinde tahminen öyledir hayırlı uğurlu olsun ♥️
Pelinn_6506 forumm bende yarın kan vercem ,hayırlı olsun inşallah canım kesinleşince bize de haber ver🙏🏻
Sezei forumm 4 haftalık falandır adetin geçtiyse 4+sayabilirsin üstüne uygulamaya girersen son adet tarihini haftanı hesaplayabilir ama doktorun daha iyi hesaplar keseye göre falan
Ztkn2 forumm testine göre güzel çıkmış canım hayırlı olsun sağ Salim kucağına almayı nasip etsin rabbim
Ztkn2 forumm ben 564 ile öğrendim 3 haftalık dedi doktor ultrasondan bakınca da 22 günlük gebesin dedi