m_ergin kubra_kck ben medicalpark yıldızlıda aynur söğüte gittim doğımumu onunla yaptım hem ilgili hemde iyi tavsiye ederim
sevalklyn Ben şuan 10 haftalığım numuneye gidiyorum ama aşırı ilgisizler. Doktor önerisi vermek isteyen olur belki bana da. Farabi ve özel arasında kaldım nerede devam etsem bilmiyorum 🫢
kubra_kck sevalklyn ben özelde dilek aydına gidiyorum 9 haftalığım memnunun şimdilik detaylı anlatıyor ilgili
urs61 sevalklyn Numunede Ekin, Farabide gülseren, medikal park karadenizde duygu, medikal park yıldızlıda sevilay
minikfasulyeo sevalklyn umarım yakın zamanda mesajımı görürsünüz bende sizin gibi düşünüyorum buldunuz mu sonrasında doktor
rabia2205 Bende çok arada kaldım medikal park Karadeniz de duygu hanım iyi diyorlar ama daha çok normal doğumda iyiymiş bide imperialde kırhan bey varmış ,hastane olarak hangisi iyi peki odaları nasıl biliyor musunuz ?
ybetul ben imperialde Dilek Hanıma gidiyorum 2.gebeliğim ilk doğumumuda kendisinde yapmıştım gayet memnunum
sevalklyn minikfasulyeo Özeller pahalı olduğu için farabiden devam ediyorum. Şuan 22 haftalık olduk 🫠 Numuneye sıra bulmak zor olduğu için farabide gülseren dinç hocaya gidiyorum. Numune de de recep erin ve alev eseroğluna gittim. Özellikle alev hoca çok iyi ve kendisi bakıyor hastalarına asistanları değil. Ama sorun şu ki sıra bulması zor oluyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir 🙏
minikfasulyeo sevalklyn sevalklyn bende numuneye gittim ve aşırı ilgisizler bende farabiye gitmeyi planlıyorum
sevalklyn denizzyildizi ben Gülseren hocadan memnunum doktor bulmak da zor bir aksilik çıkmazsa doğumu orada yapmayı düşünüyorum. Özeller çok pahalı devlet hastaneleri de çok ilgisiz farabi ortası işte.
denizzyildizi sevalklyn gülseren hocanın muanesine gittim çok memnun kalamadım. Bilgili bir hoca fakat muane süremiz çok kısa sürdü 5 dakika bile durmadık odada hemen hastayı çıkartıp diğerini çağırma düşüncesindeydi. İlk hamileliğim bilgi almak için soru sorduğumda normal hamilelik nasılsa öyle olacaksın dedi çok bilgi de vermedi bana kafam karıştı bu yüzden.
zelha92 Bende dilek Aydın erdoğana gidiyorum çok tatlı biri doğum. Akşam sabah bekleniyor bakalım masıl geçecek