esratrhn Hissedilmiyor korkmayın. Anlamıyorsunuz bile. Doğum sürecinde hiç kasılmayın. Faydası çok çünkü.
ashas esratrhn ben geçen hafta erken doğum diye doktorun demesiyle doğumumu durdurmak için yattım hastaneye ve o gün 3kere alttan muayene oldum cok canm yandı 2cm acılma vardı. Ama dayanılmazdı 😢
Pelinzade Vallahi elleri çıkmıyor canım sürekli orayı genişletmeye çalışıyorlardı başı kolay çoksun diye