edaklnc Sabah doktora gittim nst ye bağlandım bir şey demedi her şey normaldi. Eve geldim 5 saatte 2 kere damla damla su geldi bu durumu yaşayan varmı biraz tedirgin oldum. 34 haftalığım
aprilbaby edaklnc 35 teyim progestan kullanıyorum hep su gibi geliyor bu aralar daha çok arttı suyu normal çıkıyor akıntı da olabilir artıyormuş son haftalar çünkü yine de çok gelmeye devam ederse doktora sor için rahat eder