Buse67 Kızlar kana 3 gün var ilk yaptım 5 , 6 dakika içinde hayal meyal gördüm sonra dedim yok işte gidip ağladım bir sürü 10 dk sonra geldiğimde bayağı görülen silik çizgi çıkmış var mı bilemedim. Sizce?
zornazar Buse67 canım var gibi benimde böyleydi dün kan verdim 7.37 çıktı çok erken yakaladım aşılamanın 10. Günüydü bence kan vermelisin
Buse67 Cimcime30 yok canım aynı markadan var perşembe kan testi yapacam çarşamba sabah tekrar yapayım dedim ama bilemedim. İçime yok gibi doğuyor hiç umudum yok
Neva_aydn Buse67 benimde içimde yok gibi his var benim 13. Günum aşılamamın yarın test yapicam korkuda var içimde bakicam adet olmazsam pazartesi gidicem
Buse67 Elif_8 yok malesef hiç bir belirtim, öğretmenim hep ayakta ders anlatıyorum belim sanki hafif ağrıyor gibi ama ağrımıyor da olabilir kestiremiyorum ayakta durmaktan yorulmuş gibi bir ağrı onun dışında adet öncesi olan kremsi akıntım var.
Buse67 zornazar perşembe günü çağırdı doktor canım perşembe vereyim bakayım kuruma çizgisi diye mi çekiniyorum
Buse67 Neva_aydn inşallah vardır canım. Çok değişik bir şekilde aşırı üzgünüm ağlayasım var sabaha kadar o kadar kötü hissediyorum ki