Selamünaleyküm 10+1 hamileyim inşallah . Mide bulantısı veya kusma gibi şikayetlerim yok çok hafif öğürme oluyor geçiyor hemen . Ama koku hassasiyeti çok her şeyden tiksiniyorum . Her şey burnuma kokuyor. Bulaşığı zar zor yıkıyorum. Mutfağa girmek bile büyük bir iş bana. Buda mı bulantı türüne giriyor . Çünkü ben sorana bulantım yok diyorum bulantıyı hamilelikten önceki hayatımda da yaşamadığım için ayırt edemiyorum ne olduğunu