Asli11111 1 hafta önce devlette ayrıntılı ultroson oldum kadın doğuma gittiğimde perinatoloji bölümüne randevu açtı bende randevu bulup gittim ama randevu bulmak çok kolay olmuyor sürekli bakmanız lazım ilk gebeliğimde İstanbul’da yaşıyorduk orada bulamamıştım özele gitmiştim ama özeldeki doktor herşeyi anlatarak göstermişti ve biraz daha uzun sürmüştü devlette hemen hemen 10 dk kadar sürdü doktor baktı öyle çok bi bilgi vermiyor siz sormadığınız sürece en son herhangi bi sorun yok dedi o kadar özelde hem renkli ultroson hemde baya görüntü ve dosya şeklinde rapor vermişlerdi