alprn2 24 haftayım duyamıyorum steteskopla evde doplerde var ondada 20.haftadan sonra duydum çok daha erken duyanlar varmıs,dopler hergün kullanmıyorum bebek haraketli zaten hareket etmezse korkunca sadece beş sn felan dinliyorum benim içimi çok rahatlatıyor