Kızlar herkese selam. Rabbime şükürler olsun 36 haftaya geldim. İlk gebeliğimde kayıp yaşadım bu gebeliğimde 13. Haftamda serklaj atıldı. Çok zor zamanlar yaşadım🥺 sürekli yatmam gerekti bir dünya ilaç iğne kullandım hastanede yattım çıktım. Hiç bu zamana gelebilceğimi düşünmedim. 26. Haftada tamamen dikişler tutunca ciğer geliştirici vuruldum. 28 i geçsem yeter derken Rabbim nasip etti 36 yı geçtim 🤲🏻🤲🏻 bugünde kontrolüm vardı doktorum haftaya dikişini alalım büyük ihtimal o gün olacak doğumun rahim ağzı kısalıp bitmiş 😅 tek dikiş tutuyor . İlk defa sevindim bu duruma çünkü doğumum rahat olacak diye düşünüyorum inşallah🤲🏻🤲🏻 burdan çok baktım okudum, ileridede benim bu yazılarıma bakacaklar. Geçmez dediğiniz zaman geçiyor bitmez dediğiniz acılar bitiyor her zaman dua edin inşallah 🤲🏻🤲🏻 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah🥹🥹🥹🌸🌸