Merhaba, öncelikle size de geçmiş olsun, şuan 7.aya girmiş bulunuyoruz bebeğim de ben de iyiyiz çok şükür. Bana rahim ağzı kısalığı vs öyle bir şey demediler hiçbir sorun gözükmüyordu kanama alanı da gözükmüyordu ama başta öyle lekelerim geliyordu, buraya yazdığım haftadan sonra da hiç lekem gelmedi. Siz de içinizi ferah tutun, stres yapmayın çok ayakta durmamaya çalışın agır kaldırmayın inşallah sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza alırız 🩷