ilaydamtn gebeliğinizde bir sorun çıkmazsa ki inşallah çıkmaz, urla gayet yeterli bir hastane. bende 30. haftama kadar urlada takip ediliyordum ama orda yenidoğan yoğun bakım olmadığı için mecburen 32. haftadan sonra şehire gitmek zorunda kaldık evet haklısınız çok uzak:( poliklinik günlerini hiç bilmiyorum ben her gittiğimde denk geldim aslında. instagramdan sorduğunuz zaman cevap veriyor poliklinikte mi değil mi söylüyor. umarım çok güzel bir hamilelik dönemi geçirirsiniz 🩷 bir sorunuz olursa buralardayım yakın çevrelerde yaşıyoruz sanırım doktor vs bi tavsiye isterseniz seve seve cevaplarım. sağlıkla alın kucağınıza ❤️