Sekreteri gerekli kurumlara şikayet ettim
Sürpriz bir şekilde gebe olduğumu öğrendim beta güzel yükselişte olduğu için geçen hafta kese görünmedi Dr haftaya pazartesi günü gel keseye tekrar bakalım dedi ben olmazsam herhangi bir Dr bunun için sana yardımcı olur dedi ve ben sabah erken kalktım hastaneye gittim sıra bitmiş dedi sekreter durumu izah ettim tamm Dr geldiğinde görüşün dedi Dr geldikten sonra odada başka bir sekreter vardı bana bağırdı çağırdı dışarı yolladı çıktım bir süre geçtikten sonra tekrar gittim farklı bir sekreter vardı sıra çok alamam dedi bende ben 45 dk bekliyorum sende sıra yoksa beni bekletmeseydin diğer doktorlarla görüşürdüm dedim diğer sekreter geldi yine bağırdı bende ona bağırdım burda biz gebeyiz bize böyle davranamazsınız dedim kapıyı sert kapattım gerekli bütün kuruluşlara şikayet ettim sekreteri ve şunu fark ettim kadın hastalıkları doğum Dr yanındaki sekreterlerin %80 i gebelere karşı tavırları hep aynı
Anlamıyorum sanki onlar hiç gebe kalmayacak gibi davranıyorlar
Eşim kadının işine maal olursan diyor bende hakketi dedim 5+3 gebeyim ve onun yüzünden bugün keseyi göremedim özel hastaneleri aradığımda sıra yoktu