ayisigimmm Bugün test yaptım yine negatif çıktı arkadaşlar kaç gündür kasıklarım agriyordu gögüs hassasiyetim vardı kahverengi leke geldi çok az sonra gelmedi 3 gun gecikti âdetim pozitif olsa şimdiye çıkardı demi?
1cey ayisigimmm geciktiği zaman bende silik de olsa çıkmıştı, tekrar test yapabilirsiniz belirtiler devam ederse