Kızım 6 oğlum 3 yaşında. Şu anda aynı odada kalıyorlar. Kızım 8 9 yaşlarına geldiğinde odalarını ayırmayı düşünüyorum. Şu anda kardeş kardeş geçiniyorlar bakalım 😃 belli bir yaşa kadar birlikte kalmaları kardeşlik bağı açısından daha güzel olur bence