Yazmelegi_
Bilmiyorum ama iyi bı doktordu ilgelienmisti ameliyathadene olmuşdu o bölgeyi uyusturmuslardi oğlum hiç ağlamadi her sünnet olana bardak koyun demisler bize asla dedi içine yapışır tuvaletinin asidi çok yakar dikişe zarar verir demişti 2gunde iyileşti 20 günlüktü oğlum yarım saat bile sürmedi sonra direk eve gönderdi
Baktimda evet hastanede hala