Merhaba, 34 haftamdayım. Bebek kilosu 2750 gr. 3 aydır baş geliş. Minimum hareketle yaşıyorum. Doktorum 2-2 doz ciğer geliştirici verdi. Ne olur Me olmaz diye. 4 doz çok değil mi hemen haftasına doğurmayayım? Bide bu haftalarda normal doğum yapan var mı böyle yaşayan varda paylaşırsa sevinirim