rmy1 Kızlar 6+0 da alttan muayene yaptırdım kendim isteyerek kese oluşmuş beslenme keseside oluşmuş bebekte yerleşmiş ama kalp atışı şu anlık yok haftaya gel dedi siz ne zaman duymuştunuz kalp atışı
Sezei rmy1 7+2 de gittim kuzum gayet güzel duyduk haftaya kesin duyarsın zaten yolk sac varsa bebekte vardır demişti doktorum 6+4 te 7+2 de 1 cm olmuştu baya belli oluyordu yani
rmy1 bmkl karından mı baktırmıştınız benimki alttan muayeneylede gözükmedi ya yolk sac felan oluşmuş embriyo oluşmuş ama kalp atışı yoktu doktor her şey yolunda haftaya gel duyarız dedi ama içim içimi yiyor maalesef
rmy1 Sezei bebekte gözüktü zaten ama şu an için kalp atışı yok dedi biraz üzüldüm ama çok normal daha erken dedi
Sezei rmy1 tabikide çok normal sakın üzülme kuzum 8 hatta 9 haftaya kadar bekleyebiliriz demişti doktorum
bmkl rmy1 Karından baktı ama 6. haftada karından yolk sac görüldü, kalp atışı duyulmayınca alttan baktı yine duyulmadı, dediğim gibi 7. haftada kalp atışı duyuldu ve embriyo görüldü. Kişiden kişiye değişebiliyor inşallah siz de haftaya duyarsınız