mamiali Maşallah çok sevindim sizin adınıza 🌸 bizimde 11. Haftada ense kalınlığı 3.4 çıkmıstı ikili test de fetal dna testi de temiz geldi benimde freksiyon oranı %11 geldi 16. Haftada fetal eko yapıld bir sorun görülmedi çok şükür 22. Haftada detaylı ultrasonda da bir sıkıntı çıkmadı şükür. İnşallah sağlıcakla alırım bebeğimi bende kucağıma sadece ense kalınlığını taktım kafama 🥺