Zs3450 Kızlar merhaba isim konusunda çok kararsızım bugun öyle bir karşıma çıktı Melih Eymen hoşuma gıttı 2 isim koymayı düşünüyoruz sizce nasıl yada önereceğiniz bir isim varsa açığım ☺️
melekopan Zs3450 Biz ilk oğlumuzun adını Ali arslan koyduk İkinci de erkek olursa Aybars yada yiğit asaf Düşünüyoruz ama Eymen ismi çok kullanıyor bu ara çocuklarda
Zs3450 seda_1gul benim çevremde eski Türk isimleri çok fazla var Eymen pek yok belkide ondan hoş geldi kulağıma
pinarersu Zs3450 oğlumun adı da Yağız Aren. İkinciye hamileyim o da erkek. Hala arayış içindeyim bende:)