Hanımlar bilgisi olan yazabilir mi bugun doktora gittik kese ve yol kesesi oluşmuş ama bebegi göremedik suan 5+3 gözüküyo son adet tarihime göremedik 7 haftalık ama geç döllenme de böyle oluyomu kürtaj dedi bi doktor bi tanesi 3 gün bekleyelim dedi bi diğeri 1 hafta daha bekleyelim dedi 3tane doktora gittim cok üzgünüm ne yapabilirim boyle durum yaşayanlar lütfen yardimci olurmjsunuz