Busracakmak benim ikili normaldi üçlü testim de eu3degeri düşük ve trizomi18, slos riski çıkti. Ultrasonda midede double bubble izleniyor dendi amniyosentez yapıldı amniyosentez de kromozomlari tam çıktı fakat ileri tetkik istendi.22. haftada bir kanama oldu sebebi bulunamadı 24+4te tekrar oldu yine sebebi bulunamadı ciğer geliştirici iğne vs yapıldı erken doğum riski var gelişim geriliği başlamis dendi başka hastaneye gittim iki aydır mide de problem var deniliyordu bu defada mide değil böbrek genişlemesi denildi. Aynı zamanda onlarda gelişim geriliği dedi fakat şuan yapack tek şey beklemek denildi çok üzücü yıpratıcı bir süreç ama dua Edip tevekkül etmek gerek Allah'a sıkıntı stres daha çok yıpratıyor insanı inşallah sağ Salim kucağımiza alıp büyütmeyi nasip eder Allah bebeklerimizi