suleferhat Merhaba kızlar bugün 37 haftalık olduk kontrolüm vardı doktorum kanala inmemiş pilates topu üzerinde hareketler yap dedi bu haftalarda kanala iner mi neler yapmalıyım baska
annebebekelo suleferhat ben de 36+4’üm kanala inmemişti ama zaten doğuma çok yakın da inebiliyormuş. Bana da doktorum bol bol çömelme hareketleri yap dedi. Pilates topunda da hareketler yapıyorum bir de halim oldukça yürüyorum her gün 5-6 bin adım anca atabiliyorum. Ama biraz daha düzenli şekilde squat yapmamız gerek sanırım🤭
suleferhat annebebekelo yürüyüş squat yapıyorum aslinda. Doğuma 2 haftam var 2 haftaya kadar ins kanala iner😊
nur_T suleferhat inşallah yani bebek kanala girmemiş normal doğum olmaz diye bir kaide yok öyle düşünmeyin kesinlikle sancılara rağmen girmez çatı darlığı vs o ayrı durum tabi de
suleferhat nur_T ilk hamileliğim girmezse sezeryan olur diye düşünüyordum bugün çatı muayenesi oldum catin iyi dedi dar demedi
suleferhat cokkasmabeabi en ufak bişey de tedirgin olmaya başladım nasıl olacak diye gönül normal doğumdan yana önemli olan sağlıcakla kucağına almak ama
berfin000 Bebeğim 39+4 başı kanala yakın ama kanala girmemiş doktorum pazartesiye kadar bekle gelmezse sezeryan dedi bol bol yürüyüş yap dedi sizce kanala girer mi sancı falan hiçbir şey yok
memmedova_24 berfin000 benimki de aynı nasil kanala sokucam bilemiyorum bütün tuşlara basıyorum tık yokkk😭🥴
berfin000 Kendime son 5 gün için plan yaptım yapabildiğim kadar ayaklarım şişene kadar yürüyüş yapmayı düşünüyorum olursa olur olmazsa da yapacak bişey yok çoğu yerde okudum doğum başladıktan sonra da bebeğin kanala girme ihtimali var diye bilemiyorum artık