nilaay20 kızlar merhaba 22+3 haftalık olduk cinsiyet erkek isim konusunda çok ama çok kararsız kalıyoruz başta Göktürk istiyorduk ardından Barlas hoşumuza gitti yanına ek bi isim mi koysak acaba falan derken yine isimsiz kaldı çocuğum 😂 önerilere açığım türk isimlerinden istiyoruz eski yeni fark etmez şimdiden teşekkürler 🙏🏻❤️
nilaay20 aysegulk07 Göktürk ismini düşünürken Göktürk Kağan olarak benim de aklımdaydı ama soyadımız uzun olunca vazgeçmiştik çok güzel bir isim gerçekten
nilaay20 beyzzsenturkkk ek isim çok kısa istiyoruz soyadımız maalesef uzun Barlas Han veya Barlas Ege olarak
nilaay20 rege0119 galiba bizimde sonumuz böyle 😂 tulum yaptırmak istiyorum isimli ismi belli olmadığı için daha yaptıramadım sizin aklınız da neler var isim olarak
nazlisenabuyurman Biz de barlas ismini beğenmiştik ama Aras koyacağız o daha ağır bastı barlas ismi bence tek başına çok güzel bir isim 💙
Mutlu_Bir_Anne3 nilaay20 Oğluşlarımın isimleri Aras, Altay 🥰😍 onun dışında Aybars, Barlas, Kağan, Mert, Metehan, Kutay, Alphan, Alptuğ çok güzel isimler bence