babymom2026 Deletedmom_8793 3 gün sonra 36 olacağım doktorum 37yi tamamlasın çatı muayenesi yapacağım dedi sonrasında belli olacak inşallah ☺️
melek16_ Yarın doktor kontrolüm var 35+2 olduk sezeryan olacam bakalım yarın doktor bize neler diyecek
Deletedmom_8793 melek16_ hadi bakalım hayırlısı olsun hakkınızda bende Perşembe günü anestezi ile görüşmeye gidip gün almaya gideceğim
Elliiiffff Deletedmom_8793 bizim günümüz belli, abisiyle her gün gün sayıyoruz 😊 27 mart cuma günü kavuşuyoruz inşallah bir aksilik olmazsa🤲
Deletedmom_8793 Elliiiffff hakkınızda hayırlısı olsun inşallah bizimde Perşembe belli olacak 18 mı 25 mu