dnzm196_ Kızlar 2 aydır Yasmin doğum kontrol hapı kullanıyorum. İlk ay ilaç bitmeden 2 gün önce kanamam başlamıştı ama bu ay 5 gün geç geldi. Hapı kullanmaya başladığımdan beri kanamam az ve ağrılı geçiyor. Sizde durumlar nasıl? Normal mi bu