Kızlar normalde aşırı iştahlıyım gebelik haricinde de yemek yemeği seviyorum ama şuan 28 haftalığım ve sanırım bebek büyüdüğü için mide de yukarı doğru çıktığı için ne yersem yiyeyim hatta yemesem bile aşırı mide yanması oluyor ve çok rahatsız ediyor bir şeyler yemeğe çekiniyorum yoğurt mide yanmasına iyi gelir diyorlar ama daha kötü yapıyor var mı doktor harici yapabileceğimiz çözümler?