aleyna007 Kızlar 4+6 da hamile olduğumu öğrendim beta değerim 622 ydi kontrole hiç gitmedim tekrardan beta ya da baktırmadım kontrol için bayram haftası 7 haftalıkken mi gideyim sizce yoksa bayramdan sonra 8.haftalıkken mi gitsem daha mantıklı olur sizce
beyzzsenturkkk aleyna007 ben ilk kızımı 7 de çok az silik duydum bu 2. kızımı 8 haftalıkken gittim daha iyi duydum bence bekleyin güçlensin
bilinmeyensir beyzzsenturkkk Bende bugün 7 haftalıkken gittim kalp atımları vardı ultrasonla gözüküyordu ama derinden geliyordu Kesik kesik ses sizinde öylemiydi rica etsem cevaplar mısınız normal mi ?
aleyna007 nnbya38 bende bekleme tarafıyım en azından gitmişken kalp atışını duyarım tekrar tekrar gitmek zorunda kalmam diye düşünüyorum
aleyna007 Bugün baldırlarımda adale kas ağrıları var halsizlik falan var onun dışında büyük bir sorunun yok şuanlık şükür
nnbya38 aleyna007 kişiden kişiye göre de değişiyor kimisi de 6. Haftada duyuyor ama bende bekleyip tereddütte kalmamayı tercih ettim garanti olsun dedim
beyzzsenturkkk bilinmeyensir evet öyleydi çok az duyulmuştu korkmayın o bebek şimdi 3 yasında o yüzden bekleyin biraz daha diyorum