Dygs 22 23 haftalık arkadaslar tekmeleri nerenizde hissediyorsunuz. 2. Gebeliğim oldugu için hareketleri erken hissetmeye basladım ama hareketler hep assagıda baya assagıda ama 😅göbekten yukarı çıkmadı. Doktor bebeğin assagıda oldugunu söyledi ondanmı yoksa bu haftalarda hep assagıdamı olur hareketler merak ettim
cnmbbk Dygs ben bazen aşağıda bazen de göbek deliğimin oralarda hissediyorum canım sürekli dönüyor bebek herhalde o yüzdenn
Senanuurrr Dygs bizde 22 +2 bnde asagada cok asagada hissediyorm canm tek degilmişim ilk gebeligim benimde 💙
Sinem11 Dygs 26+3 gunluk bende cogu zaman asagida hissediyorum bazen gobek deligimin oralarda oluyo doktora sordum dönüyodur dedi
cnmbbk Dygs ayakları ordadır belki senin bebişin canım ama yine de için rahat etmiyorsa bi doktoruna danış derim 🤗
MinnakAnnee Ben her yerde hissediyorum ya assagida yukarida sadece vurmuyo döndüğünü falan hep hissediyorum ama hickiriklari cok asagida hissediyorum galiba basi asagida benimde 😏
Kubraykut Dygs benimde aşağıdaydı hatta bebek tersti kasigimdaydi tekmeler zamanla yukarı çıkar cnm dert etme
ZCandan Bende 21 haftalik kiz bebege hamileyim benimde gobek deligi hizasinda oluyo hareketlenmelerim cok nadir kasiklarimda asagida denmisti banada kontrolde zamanla yukari cikar demisti doktor