Kızlar merhaba ben 5 haftalıktan 8 haftaya kadar ikiz gebelik çift kese denildi hatta aralarında 3 gün vardı kanamam olmuştu 4 gün süren e nabizda falan raporlarda ikiz diye geçiyor 8 haftaya kadar kalp atışları yoktu kürtaj demişlerdi istememiştim 8 haftada kalp atışı duyuldu ama tek kese gözüktü düşük riski yuksekti progestan falan kullandım suan 16 haftadayım ama tek kese deniliyor diğer kese görünmüyor başına gelen var mı 2 hafta sonra detaylı usg’ye gireceğim orada netleşir mi acaba bu kese nereye kayboldu