pimpirikliana benim durumum da Turner riski çıktı ama ultrasonda hiçbir kötü bulguya rastlanmadı, gelişimi de normal, Zaten Turner sendromunun çoğu düşükle sonlanıyormuş gebeliğin ilk başlarında. Ben açıkçası cahillik mi bilmiyorum ama içimde hiç kötü bir his oluşmadı ve amniyosentez yaptırmak beni korkuttu o yüzden yaptırmadım. Doğuma 80 günüm kaldı, inşallah sağlıklı bir bebektir ve sağlıkla alırım kucağıma. Umarım sizin de sonucunuz temiz çıkar, gönlünüzü içinizi ferah tutun sağlıkla alın kucağınıza 🙏