Ben yaptırdım, diğer firmalara göre daha geç çıkarıyor benim on günde çıktı sonucum. Bir de turner sendromu çıktı ama yalancı pozitif olabilir dedi firma. Zaten ultrasonda bir bulgu çıkmadığı için ben rahatladım fakat o anki stresim çok fenaydı. Bir daha orda yaptırır mıyım derseniz asla. Siz de farklı bir firmaya bakabilirsiniz