niiiii 4 5 gündür adet olacakmışım gibi sancı yaşıyorum. 38.haftamdayım ama yoruldum bu sancıyı çekmekten sürekli aynı şekilde sancım var. Ebe doğum sancısı belden gelir karına yayılır dedi. Öyle bir şey yok ama alt tarafta baskı hissi ve adet sancısı var bunu nasıl hızlandırıp doğum sancısına çevirebilirim. Ne yapmam lazım
cokkasmabeabi niiiii korunmasız ilişki, bol hareket, merdiven inip çıkma, comelme, ahududu yaprağı çayı, adaçayı, hurma bol bol Karindaki adet sancıları da doğum sancısı. İlla bele yayılmasına gerek yok
1cey niiiii regl sancıları doğum sancılarına benzer, bizzat yaşadım, direkt bele vurması zorunlu değil yani
beyzzsenturkkk niiiii benim doğum sancım belimde değildi herkeste öyle olmuyor bence direkt kasıklarımdaydı şiddetli bir şekilde o yüzden doğurmam sanmıştım herkes belden gelir diyordu 9 cmle gittim hastaneye hala kasığımdaydı yani
niiiii beyzzsenturkkk aa şaşırdım şu an bu sancılar için hazırlık sancısı dedi ebe. Bende belimden gelir diye bekliyorum
1cey niiiii ben ağrıları geç hissettim, geç hissetmeye başlayınca da zaten her tarafım ağrıyordu belki psikolojik 😅😅
Mihrasina_ Benim arkadaşım da 2 dogum yaptı hep kasıktan gelmiş belden gelmemiş o yüzden bende nasıl gelecek merakla bekliyorum