kahveasigiii sana uzun uzun yazmak isterdim ama, ben şuan bu duruma sevinemiyorum bile. Korkuyorum. Ben 4 yılda bu sevinci 6 kez yaşadım sonu hüsran oldu. Yine olmasın diye dua ediyorum. 7.kez olursa yıkım olur bana yine. Ramazanın ilk günü hatta beraat gecesinden beri allahım 2 bayram yaşat bana dedim. Ama bu günler içinde inandığım kalben huzurla yaptığım bişey daha vardı. İnanırmısın bilmem ama uyurken bile ya latif esması okudum. Duamı ettim yattım. 16.417 kere toplamda.. Duanın gücüne inanıyorum. Şimdide dua ile bu sefer kavuşmayı diliyorum. Hemen kan sulandırıcı iğne başlamam lazım. Destek dikkat hepsi bakalım. İnşallah bu sefer benimle olur.