ikincikezanneolmak 15 haftalık olduk bugün kontrolde kızımız olacağını öğrendik 4 yaşında bir kızım daha var iki bacı oluyorlar Allahin izniyle 😇 ❤️ (yalan yok bir kızım var bir de oğlum olsun istiyordum 😃)
1cey ikincikezanneolmak birbirlerine arkadaş olurlar sırdaş olurlar, ablasının olması başka olur. Benim de oğlum var gönlüm kızdan yana ama erkekse de alınmasın bebişim lütfen!! 😅 Bendeki hürrem şansıyla erkek olur buda gibime geliyor. Sağlıklı olsunlar da öncelik 🤗
seher_3590 ikincikezanneolmak hayırlı sağlıklı evlat olsun insallah. Benimde ikinci kızım yakında doğacak nasipse ben tam tersi kız olsun istemiştim birbirlerine arkadaş yoldaş olsunlar diye bu açıdan bakınca iki cinsiyetin aynı olması çok güzel bence çok şanslısınız gözünüz aydin😊🥰
ikincikezanneolmak 1Ali bende öyle düşünüyorum insallah cok guzel bir abla kardeş arkadaş dost olurlar
ikincikezanneolmak 1cey hahahah olur mu olur belki benim ikisi de kiz olduğu gibi 😀 sağlıklı olsunlar hayırlı evlat olsunlar inşallah