kubraaaatt Hanımlar A101den kent boringer beyaz çikolata sosu aldım ama sos hiç beyaz çikolata gibi değil çok şeffaf. Sadece benim mi öyle yoksa başka kisiler de aynı sorunla karşılaştı mı? Ben bu sosu nasıl değerlendirebilirim fikir verir misiniz
myangelson kubraaaatt ay şu çikolata soslarindan bir güzel olanı denk gelmedi ya bende alıyordum da normal sütlü çikolata olanı tatlari çok kötü 😩😩
yesildeniz_ kubraaaatt ben de almıştım beyaz değil sulu ve şeffaf bi yapısı var. Meyve sosu olarak ya da keklerin falan üzerine dökerek farklı şekillerde kullanıyorum
_khaleesi_ Soruyu görünce internette biraz araştırma yaptım, gerçekten çok garip bir rengi var. Bazılarınınki bembeyaz, bazıları dediğiniz gibi bir renk. Bence sizinkilerde bi problem var🤷🏻♀️
erikarpuz myangelson belki görmüşsünüzdür melwiss sosları var çok lezzetli eritilmiş gibi çok beğeniyorum ya direkt ağzıma sıkıp yiyorum o kadar güzel yani
myangelson erikarpuz ya gerçekten o kadar güzel mi ojlar? Çok görüyorum ama acaba sosyal medya abartmasi mi dedim cesaret edemedim almaya 🥲
myangelson erikarpuz yaaa o zaman kesin alacağım evdeki bitsin de favorilere ekledim 🤭 teşekkür ederim 🥰
myangelson Hatice_00 ay sevindim ya gerçekten güzel tadı olan çikolata istiyorum waffle yapıyorum üstüne güzel çikolata olmayınca tadı hoş olmuyor 🙄