oguzkaann Güvendiğiniz bir doktora danışın, fiziksel olarak uygunsanız yaparsınız. Ebe desteği de alabilirsiniz belki. İlk doğumlar zor olur ikinciler daha kolay olur der büyükler. Sezaryen sonrası sizi zorlar. O kadar ağrım olmasına rağmen kalkmak zorunda hissettim çünkü beni evde bekleyen bir yavrum daha var, bir taraftan bize muhtaç bir bebek. O an keşke normal olsaydı demiştim ama benim durumum çok farklıydı plansız doğumdu. İlki şu bitiyor diye acil alındım ameliyata, ikinci SSVD istiyordum doktorum bakarız dedi. Kontrole gittik ilk sezaryen hattım 1 ml incelmiş, rahim yırtılması olabilirdi. Bu da bebek ve anne için risk. Apart topar hastaneye kaldırıldım ve doğuma alındım. Seçme şansım olmadı, bebeğimin ve benim sağlığım için sezaryen olduğuma pişman olmuyorum ama seçme şansım olsaydı, her şey yolunda olsaydı normal isterdim